Ja du

Börja fundera på att dra mig ur gi gänget & blogga på min egna blogg men vi får se hur det blir. Nu när jag varit här uppe så har jag insett ett & annat, ska bli ändring på saker & ting när jag kommer hem! Det nästan första jag ska göra när jag kommer hem är iaf hemligt. Det andra är att jag ska fixa klart vardagsrummet & sen kan jag försöka fixa till mitt rum också. Helst så hade jag faktiskt stannat här ett bra tag till men har ju skolan att tänka på liksom sååå halllååå. Ända jag faktiskt saknar är alla människor & hus men annars så har jag det mesta, självklart saknar jag några utav mina vänner men just nu är det bara skönt att få vara ifrån de. Har liksom varit allt för mycket tjafs på senaste tiden & igår ringde de & påminnde mig om hur de allt ligger till när jag kommer hem...uscha ännu mer tjafs. Jag vill seriöst bara missa bussen & ba stanna kvar här i tystheten liksom.

FAN FANFAN jag vill inte säga hejdå ännu en gång kommer faktiskt sakna Ellen & Janna ännu mer :(


nej nu ska jag försöka få tag i gull Ellen & se vart vi ska ta våran lilla fika någonstanns ! :)<3

 

/Roysan Royz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0