helgen

Fredag VALBORG:
Vid 5 tiden gick jag, johanna o rosen och köpte cider och läsk. Sen drog vi till mig och jga laga värsta lyyyx middan alltså. haha, nej men vi åt middag tillsammans och så, var riktigt mys. efter ett tag kom jennie och sandra och vi fixade oss och tog en cider och satt och snacka. Senare mot kvällen drog vi oss mot tullinge och mötte robin och jenny så drog vi mot valborgfirandet. Hade verkligen skit trevligt den kvällen, men vi drog vid 1 till en annan fest, sedan ''försvann'' rosen o johanna, så jag och jennie träffa våra underbara polaker och snacka med dom hela natten kan man säga, sen mötte vi på rosen så gick vi tre och sov hos henne.  Finns inte så mkt mera att säga om denna kväll, hade iaf skit kul...

Lördag:
VI sov ju i rosens vardagsrum, haha, min madrass var skit nära pianot och jennie som alltid ska vakna så hilma tidigt smäller typ till pianot så det låter skit högt för att väcka mig o rosen, alltså fyfan vad vi blev rädda men det var lite skoj. Men så vi vaknade vid 11 och då gjorde rosen hamburgare till oss den lilla sötiiisen alltså. hahah. sedan gick vi till ica och köpte cooola och godis, satt hos rosen och looda till 4 sen drog jag o jennie hem. jag storstäda då mitt rum. hitta massa saker jag letat efter. vid 8 tiden skulle vi parta igen dåra. så vi satt hos rosen. vi föra lite och sånt. Ingen av oss drack mkt alls, men det slutade med att jag somnade på ballkongen vid 10, var så jävla trött. sen väckte johanna, rosen eller jennie mig så satt vi alla fyra och snacka lite hit och dit så kvällen sluta i tårar... hahah, så jag och jennie drog hem till henne vid 12 och satt på gräsmattan en timme och snacka massa skit och brände larver. Sen gick vi in och la oss. Johanna och rosen drog till stan och käka, alla vi 4 tappa väl partyhumöret så det blev en chill lördag.

Söndag:
vaknade oerhört tidigt, halv 11. Jennie väcker mig med ett skrik den jäveln. hahah, drog iväg och käka frulle på donken och skämde ut oss lite. Vi satt och garva åt pommes friten (stavning?), hahah, verkligen skön humor alltså. fan vad folk glodde när vi satt och as garva dära alltså. Drog sedan hem till rosen, där johanna var. sen drog vi ut på promenad i solen och sedan köpte rosen hårfärg. hahah, hon har seriöst blonderat håret. Drog hem vid 8 idag, och har inte gjort så mkt förutom att suttit vid datan och sånt.

I morgon är jag ledig, så sköööönt. så ska åka och träna och soooola... härliiigt. Har typ utegångsförbud eller vad man ska kalla det några dagar framöver. Eller morsan tycker jag ska vara hemma och ta det lungt ett tag. har liskom kanske sett min morsa 20 minuter denna helg, hihihihi. ajaaa ska fixa mig för sängen nu.

långt inlägg, men ingen har sagt att ni måste läsa ;)


johanna, rosen, jennie,amlo
(från i lördags)
/ÄMLOOOOOOOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0