header

Nej nu är det så att jag tänker fixa våran header så vi får fler läsare för just nu ser bloggen ärligttalat för tarvlig ut alltså. Så hörrni tjejor skicka bilder till moi i helgen så ber jag BeaFia hjälpa mig att fixa & trixa till den, kom gärna med önskemål ni läsare också.
Iaf i helgen blir det sundsvall som gäller men det lite extra roliga med denna helg är att även Julia darling joinar, så ska bli kul att träffa favvo gänget där & sen ha med sig en vän här ifrån.. sjuuukt niice alltså.
Får hoppas att denna helg blir bra & rolig med mycket skratt & att vi umgås med det enormt saknade Söråkers gänget ... älskar de oerhört kan jag säga !

Men iaf back to the header.... så hur gör vi tjejor? Sen håller jag med Julia mer bilder i bloggen tack ! <3



hahah halv gammal bild på mig & Jaolia ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0