hahahh fyfan va äckligt

i typ förregår blonderade jag håret och jag pallade inte använda hanskarna för jag tycker dom blir så äckliga då, efter ett tag känner jag hur mina fingrar typ fräts bort jag får panik och slöljer bort det men allt gick inte bort så jag gick typ stå i en timme och skrubba bort allt.. efter det gjorde fingrarna skitont och såfort jag tvättade dom så sved det som fan ahahha.. igår var dom helt blanka typ som om jag itne hade nått skin & idag ser dom ut såhära... lyckat eller hur? jävligt äckligt HAHHAHAHA men jaja jag kunde väl inte veta att de kunde hända om man inte hade dom dära jävla vantarna -.-




aa & dära har mitt skin försvunnit......

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är du som är äccklig . hora

2010-05-21 @ 19:36:23
Postat av: jennie

HAHAHAHAHHAHAHAHHA nejjjjj sluta :((((((

2010-05-22 @ 00:11:54
URL: http://gii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0