Goood morgon

Tjo allihopa haft en bra lååång helg eller vad säger ni!? Själv så har jag haft det sjuukt galet skööönt med lite allt för mycket festande men, såå går det när man har galet galna kompisar. Men det är inte negativ för jag älskar de för det ! Själv så mår jag faktiskt ganska bra men känner av lite från gårdagens lilla tur i dalarö (lättpåverkad!) kan säga att det är inte kul. Men iaf dagens planer är att umgås med min sötmupp Jaolia, kanske drar in till stan & fixar lite stuff & sen kanske grill på kvällkvisten men vi får se vad vi hittar på.

Nej nu ska jag försöka få tag på min mami & höra om de har plats för 4 ungar till hos de men om inte så drar jag dit själv för jag måste umgås med lillplutten som jag inte sett på länge, antar att hon nu är mycket längre än mig med tanke på att jag krymt 3 cm typ !

see yah later boys and girls <3



lillplutten <3^^
En dag då vi fotade gaaalet (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0