FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR

Idag har varit en bra dag. Har jobbat och shoppat med syrran. :) men hitta inte så mkt, men fick med mig lite smått hem !! Nu har mamma åkt till ååååbo med mormor :) feeeet kuuuul. Jag som ville hänka men NEJ så blev det icke! Ska snaart uuut och träffa underbara kukar. Och vi ska haaaa riktigt kul. Som vi alltiiid har så att säga :D VÅRAT LIV ÄGER !!! SOMMAREN KOMMER BLI KLOCKREN !!!! ALLT JUST NU ÄR SÅ HIMLA BRA !!! FÖRUTOM SKOLSKITEN :D HAHAH, men det löser sig nog. Får väl se om man kommer tillbaka till ruttna lyckeby innan skolavslutningen. Men jag trivs liksom med mitt liv nu, min skola o mitt jobb... jag hare bra nu :) men jag saknar mina rumpor i lyckeby!!!! Helt underbara människor man lärt känna dära :) Så ska på avslutningen för deras skull. SÅ NI SOM FRÅGAR EFTER MIG HEEELA TIDEN I SKOLAN, HAR NI SVÅRT ATT FATTA ATT JAG INTE GÅR I KVAAAR I SKOLAN FÖR JAG ÄR SMART :D så nu behöver ni inte fråga efter mig längre, ni behöver inte gå till rektorn och klaga på att ni är skoltrötta heller, ni behöver kunskap, det behöver alla (utom JAAAAG)
Jag menar inget illa, men tänk på framtiden, sluta klaga, lev livet i ställer tjejer :)
LIFE GOES ON, eller hur vare ? ;)


Julia din lilla sköning, glad att vi hittat tillbaka till varandra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0