EN EPPPIIILAAATOOORRR

godmorgon.....
idag har jag först spenderat min dag med Emilia fucking Sjödin. Först åkte vi till handen för jag skulle testa en sak sen storhandlade jag sen drog vi tillbaka till mej. tittade på tv och sen gick ut och sola.. sen vi laga mat men innan det åkte vi och köpte chips... efter vi ätit åkte vi till emilia och mötte en liten rosenknopp dära.. vi gick och handlade saker och gick tillbaka och betalade kryssningen... KRYSSNINGEN BLIR AV NU WOOOOOOOOOOOHOOOO.. emilia plastade in rosens fötter av en andledning vi inte behöver ta hära HHAHAHAH.. sen gick vi till rosen och rökte vpipa och snackade och så..MYSMYS
planerna imårrn är att jag ska sova lääääänge sen är jag ensam hemma hela dagen så ska bara chilla och senare mot kvällen tror jag väl att jag ska vara med amlo och johanna och efter det så blir det väl att sova hos rosen, kanske :)


bild från idag, mycket man ser :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0