Bli blondie?

Ja men nu är det så här att jag helt seriöst börjar fundera på om jag ska börja blondera mitt hår till sommaren..just bara för att liksom. Men har inte riktigt funderat klart om den saken..kanske färgar det i någon annan rolig färg. Jag vill liksom inte se likadan ut hela tiden & jag älskar förändringar..de måste liksom inyte vara stora utan i små steg så där liksom. Jag kan bara säga att GI gänget har påverkat mig så grymt mycket för alla har så olika personligheter & jag totally älskar det. Visst man börjar tjafsa & så oftare men jag älskar att alla vi har så olika smak & verkligen kan/kunde umgås.. så jävla härligt. Aja tillbaka till blondiiiie håret nu då.

Vad tycker ni ska jag satsa på en blondkalufs i sommar eller ska jag bara droppa ideén nu på en gång!?





/RoyzRoyz<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0