Vet att ni vill veta!

Idag vakna jag ganska tidigt. Rosen kom till mej och vi gick till centrum och köpte cigg sen vidare till skytten. Lämna en sak, gick upp till rosen. Sen drog jag till bussen mot handen med jennie. Hon köpte en julklapp och en tunika tror jag de va. Sen åt jag chinabuffe lovar jag åt typ 7portioner. Sen kolla vi lite mer sen bussen. Träffa anna vid bussen och följde med henne hem ett tag för de hände en grej :/ sen drog jag hem. Och nu har jag dunkat hardstyle, färgat ögonbrynen, tvättat och städat mitt rum. Fett med julstämning.. eller inte. Ska klä julkuken snart, ska hänga upp angelicas panties i den också! Hahah hon e redan sur på mej för jag gick ut med henne så mula jag henne så hon blev skit sur -.- JaJa hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0