sjuk buhu

hehehejjeee!
va fett sjuk igår asså walla jag svär, men gick till skolan imorse för hade nationella. sen fick jag höra att de va julmat där vi äter så jag blev skit glad och drog dit. men den va fett äcklig. efter de drog jag hem och jaaa nu sitter jag hemma, skit tråkigt.

NUU SKA NI FÅ SE NÅGRA BILDER SOM JAG HITTA I EN MAPP SOM HETER DECEMBER 2009 EFTERSOM JAG TYP INTE HAR NÅGRA NYA BILDER.


står jag i badkaret? :s


hahah usch

ser inte ut som jag, beror nog på hårfärgen och jag var lite blekare då.
hittade även en bild när jag hade skit äckliga ögonbyn som gick upp till hårfästet typ hahah.
sen hitta jag lite cp videos som jag och nadya har gjort men vill inte lägga in haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0