sitta inne en lördag

Känns verkligen som man har ett liv när man sitter vid datan en fredaskväll med mjukisdressen och äter choklad och dricker cola..liksom hallå? vad har hänt med alla. Finns det inga människor som vill festa till det lite. Börjar få panik över att alla är döda eller jag får PANIK över att jag inte är 18. Fyfan livet innan 18 suger speciellt när dom flesta redan fyllt 18. Som idag ska joakim och nicke och dom ut på krogen och fira joakims 19 års dag och jag kan inte följa med... man bara HALLÅ kan jag fylla 18 eller.... Livet kommer suga ännnnnnnnu mera sen när jennie fyller 18.... shit no life jag kommer ha! åhhhh det hära suger. nu ska jag ut dränka mig i snön....
RIP GI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0