kör samma som jenniepennie

Så har ditt 2010 varit:

Har du börjat i en ny skola?
a fifan

Har du legat på sjukhus?
eeehm nej?

Har du gått igenom en allvarlig operation?
aaa.... eller jag utförde en allvarlig operation på julia

Har du slagit dig?
Om jag har slagit mig själv? så ja

Har du varit deckad?
neehh... eller jo... har iaf varit spyfrii hela året 

Har du legat medvetslös?
Men nej förfan! måste ju ta hand om julia

Har du svimmat?
varje minut

Har du varit på någon grym fest ? 
YEAS! i jennies armhåla

Har du gjort något som du själv lovat dig att inte göra, isånnafall vad?
EHHHM  jaaaaa, duschat

Har du ljugit för en vän?
tror jag nog. 

Har du ljugit för dina föräldrar?
njaaa... (jo)

Har du varit utomlands?
Räknas jordbro?

Har du varit på kryssning?
JA FÖRFAN!!!! snart en till förmodligen

Har du varit på något tivoli?
Liseberg????

Har du sett någon konsert eller gått på någon match?
ja?

Har du knarkat?
varje morgon/kväll

Har du blivit tagen av polisen?
poliser är mina bästa vänner

Har du gjort något olagligt?
jaaaa

Har du gjort inbrott?
HAHAHA sjääälvfallet

Har du plankat?
nej... måste följa lagen

Har du skadat någon?
SJÄLVKLART!!! 

har du blivit skadad?
ja?

Har du blivit förälskad?
FÖRÄLSKAD??? haha fyfan va mobbat det låter. Men nej inte direkt, men intresserad om man säger så
Har du blivit dumpad?
NOPE

Har du varit otrogen?
NOPE

Har du legat med någon?
HÖHÖ

Har du blivit sårad?


Har du blivit kysst?
nej okysst!

Har du strulat med någon?
yes

Har du sårat någon?
JAAAA 

Har du gått bakom någons rygg?
är falsk som fan

Har du svikit en vän eller blivit sviken?
juppppp

Har du fått kontakt med någon gammal vän?
juppppp

Har du skaffat dig nya vänner?
AWIKA

Har du rymt hemifrån?
rymt? nej 

Har du tågluffat?
dagligen 

Har du raggat på någon eller blivit uppraggad?
självklart...

Har du varit med om någon underbar upplevelse som bara händer en gång i livet?
skeet ut en stor kabel

Har du storshoppat?
ja hehe

Har du tjänat pengar?
jaaaaaaa

Har du jobbat?
ja?

Har någon bekant till dig gått bort?
jaa...

Har du gjort någon förändring på ditt utseende,i sånnafall vad?
blivit ginger

Har du fyllt något speciellt år?
16 otroligt speciellt

Har du uppfyllt något utav löftena du gav på nyårsafton för detta år?
hade att aldrig spy på fyllan.. VILKET JAG INTE GJORT I ÅR 
sen vettefan... 

Har du fått en ny familjemedlem?
aaa fick fan en kusin på julafton... (nigresskusin)

Har du piercat dig eller tatuerat dig?
jaa

har du rest någonstans i sverige?
självklart har jag varit i iran

har du varit allvarligt sjuk?
magsjuk?

har du brytit något ?
min nagel...

har du haft ett bra år ?
jaa, men kunde ha varit så mkt bättre och med mindre drama. men drama är väl kul det oxå

och har du planer för nästa år,i sånnafall vad för planer?
åka utomlands med jennie och fler, campa, sthlmsveckan, sen restan av år 2011 ska jag sitta inne i mitt rum och äta salta pinnar....
var som sagt och fira jul idag, fick pengar och en shopping dag! gud så bra
AJA ska söva gödnätt

Kommentarer
Postat av: nadya

hahahaa du är så jävla skön, suttit och as grava helt själv här xD

2010-12-30 @ 18:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0