Julavslutning

Blev lite crazy idag i skolan. Vi va först i kyrkan och då höll nicole och eddie på att elda upp ett papper. Sen gick vi tbx till skolan o chilla där, spela biljard och drack saft :D sen kmr en jävla kanyl i mitt öra, då är de nicole som bah satt in den helt crazy. Hon tog ju 2 på mej igår också men den här gången gjorde de så jävla ont! Så nu har jag 8hål haha inte meningen att de skulle bli så! A men ialf sen drog jag och några hem till eddie och lämna en sak och påväg dit hände en sak hahaha. Sen till liljeholmen och donkish, nemen då sticker nicole in en kanyl i sandras öra också Haha.. Sen drog vi in till stan och jag o nicole prova finaste kläderna, sajk! JaJa nu ska jag väll snart äta sen dra till roysaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0