heheheh

har inte kommit bort från datan ännu, är sjukt seg och jaa.

Men tänkte liksom säga en sak hära eller två kanske:

1. Man ska aldrig discutera med mig om politik, rasism eller miljö. För DET jag tycker stämmer liksom. Man ska aldrig discutera med mig över huvudtaget för jag tror alltid att jag har rätt och blir irreterad när folk inte tycker eller tror samma. jag är sån som person liksom, det är aldrig fel på mig utom dom andra. Det är därför jag lätt hamnar i konflikter för jag säger vad jag tycker och sitter inte och håller käften om nån säger ett påstående som inte stämmer. jag gick nästan en hel termin i gymnasiumet utan att hamna i en stor konflikt med en lärare. kult

2. Saknar gamla tider... när vi åkte på bilträffar. Saknar jocke... saknar mkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0