fuckad dag eller ....

men har inte hunnit med något plugg alls. haha, hjälpte nadya med hennes hår ist. typ färga det fem ggr hahha. men hoppas det blir bra nu då. nästa vecka färgar vi igen. I morgon har jag matteprov sjukt kuul det kommer bli. men liksom hallå SIIIISTA SKOLDAGEN FÖR MIN DEL. WOHOOOO, fyfabian va skönt. nästa vecka är typ redan planerad..

Måndag:
Åker ner till nossebro med nadya, kommer fram mitt på dagen så ska träffa teas och några.
Tisdag:
Träffa Alex och hans familj förmodligen
Onsdag:
Träffa Kalle och Rebecka
Torsdag:
ingen aning ännu..
Fredag:
Julafton, umgås med släkt så klart.
Lördag:
Hemgång, umgås med familjen
Söndag:
Jul hos pappa

och självklart under dom dagarna jag är i nossebro ska jag umgås med min släkt oxå. fyfan va skönt det kommer bli att åka iväg!

sist när jag, jennie o rosen åkte till nossebro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0