folk frågar alltid...

varför jag ler hela tiden och är så glad. Dum fråga tycker jag?
Om man går runt en dag utan att le eller slänga ifrån sig ett skratt måste man må väldigt dåligt. Oavsett hur pissigt allting är så finns alltid NÅGOT som är bra, något positivt i det hela. Liksom varför alltid se saker och ting fån den negativa sidan och gå runt och va emo för det. För mig är det att dra till sig uppmärksamhet, att visa sig ledsen ute bland folk en hel dag. Jag får seriöst riktigt stor damp på människor som alltid är depp och aldrig kan le. Herregud föddes dom till att gå runt och deppa, nej tror inte det. Jag LER alltid (fördetmesta) och är alltid GLAD för man mår själv bra utav det. Även om ditt leende inte är äkta på morgonen när du vaknar eller mitt på dagen, men det blir alltid äkta tillslut. Om man liksom gör som jag ser allt från den positiva sidan. Ibland om jag blir förbannad eller ledsen så sätter jag ett leende på läpparna och står och ler mot människan som jag tkr är helt dum i huvudet. Om jag får en ut skällning av någon ler jag lite smått för ibland vet man inte vad man ska göra då passar ett leende, men det är inte bra och le åt arga människor eftersom det är provocerande. Igår på jobbet snackade jag med Arash (en kille jag jobbar med) han är blatte, han kallar sig själv blatte. När han var i min ålder vare många som höll på att tracka han för hans ursprung, Men det bra med Arash är att han aldrig tog illa upp.. När folk sa a din jävla blatte jävel du förstör sverige. Då svarade han alltid : ''du har helt och hållet rätt, jag håller med dej'' och så log han och vände ryggen om.
Det händer så mycket hemskt i världen så varför gå och deppa för man fick ig på provet, för man gjort slut med sin kille, för man förlorat en vän, för man inte har pengar till godis, för man inte har någon dricka en fredag kväll, varför böla över allt som är så fjuttigt och mobbat. Man ska vara glad och vara tacksam över det man har. Man kan alltid önska att man hade något mer, men aldrig klaga på nått man har (om det inte är en sjukdom)
Så jag är alltså alltid glad för jag uppskattar mitt liv, tycker om dom flesta vid min sida, har en bra familj och är nöjd med mig. Vad ska jag klaga på? nej inget!
ett leende gör allt mycket bättre. så alla TPL kan hänga sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0