F

& nu har jag flipp. min mage har kaosat sönder totalt nu har typ haft såhär i flera år, eller de börja me att ja ej kunde äta frukost, men nu gör det ont hela tiden, har inte ätit ordentligt på flera dar, kul. & inte nog med det så måste d alltid hända saker bredvid det åxå så fick samtal från en kille somk ja haft kontakt med förr men som ja valt att inte ha kontakt med nu pga av saker ja inte bhöver ta upp här, men ja blir bara så jävla trött på alla äcklen som finns överallt o som blandar in än i massa störda saker, droger är skit & imorgon inskaffar jag mej en pepparspray.


här va d bra, det var stört o man hade livsglädje hahahahah nejmen ärligt fan va ja saknar dhär..

& kryssningsfan som aldrig blir av, fan va jag vill FUCKKINGNGNGNGNGNN ÅKAAAAAAAAAAAAAAA & ba sparka in dörrar till hytterna o typ kasta glas på folk o hälla dricka över nån o ligga i korridoren o dödsskrika..

& gi håller typ på o försvinna åxå -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0