en vecka kvar!

om en vecka åker jag från äckliga haninge FY FA VA SKÖNT. 
ska umgåås med mina bondekompisar och ha galet kul. synd att inte jennie är med. fan då skulle det bli röööj.
ikväll sitter man hemma hela kvällen fyyyyfan va kul. men enda fucking lediga kväll den hära helgen, så sitter man inne, vilket liv man har. ROOOOLIGT LIV ALLTSÅ... fyfan damp damp damp damp.
varför ska alla ha vit månad eller hänga på the brige?!?!?!?!? varför ska jag va under 18...!? förihelvete vad lama mina helger kommer se ut framöver. typ alla ens polare är över 18 eller umgås med fjortisar. röööligt röööööööööööööööööööööööööööööligt. fyfan har lust att slänga ut datan genom fönstret. har lust att gå ut och dampa sönder på Polowski. JAG HOPPAS FAN ATT ALLA FÅR EN SJUKT TRÅKIGA KVÄLL. för om jag inte får ha kul får ingen annan ha det,

Kommentarer
Postat av: Royana

HAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAH FLIPP...t om jag hade en grym fredag :D Sluta hänga läpp fåntratt du får ändå cashflow sen !

2010-12-11 @ 09:14:45
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0