baka en kaka

nu ska jag ta och gå upp från sängen, kanske baka en liten kaka och plugga lite mera. sen blire tv. sen ska jag göra det jag älskar mest av allt SÖVA... helt seriöst jag kan söva när som/var som. kan alltid sömna när jag vill. oavset thur pigg jag är. på lektioner, på bussen, på en bänk, i snön, papperskorgen, i din rumpa och självklart i sängen. kan även sova hur länge som helst. natten mellan söndag och måndag sov jag 15 timmar, plus att jag somna kl 6 på söndagen sen gick upp 10 och borsta tänderna. sen somna jag igen. så blir egnetligen 19 timmar. hahah, herregud. igår somna jag typ 10 vakna halv 12 borsta tänderna och sen sov jag typ till 12 idag. och nu är jag trött igen :P hehe... fan skolan i morgon jag som ville söööva ut. men neheeeee.....

nu vet ni hur jag söver. fan nu måste jag baka en kaka innan mitt favorit pogram börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0