The voice

Det har blir ju 3de året jag va på the voice. Kan ju säga att de här va en av dom sämre gångerna faktiskt. Asså alla vi skit sega på att komma igång och ganska dålig musik vare faktiskt, blev lite besviken dåra, vet att jag kanske va helt galen Haha Men man måste ju va så om de ska bli kul lixom. Men klart jag inte klagar på the voice egentligen tycker bara att det har varit bättre dom 2andra åren. Men självklart mycket roligare än att bara hänga runt i brandbergen. Aja det skulle vart bättre med mer galet folk och bättre musik HELA TIDEN. Sen vart de lite tjafs också.. Men Men har haft en rolig kväll ändå. Haha värsta boken jag skrev. God natt alla konstaplar, polacker och jimmysar! någon bild som rosen tog på sig när vi vänta på bussen påväg hem xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0