Wtf

Vet inte vad det är med mej. Mår inge bra asså. Igår kväll hade jag ont i magen och sådär. Får de när jag inte äter typ. Det är en speciell smärta, inte vanligt ont i magen, sen fick jag skit ont i magen, sen fick jag utbrott på min syster för ingenting. Jag gick och la mej klockan 10 och somnade på dirren! Imorse när min klocka ringde kunde jag inte gå upp, va så jävla trött. Fast jag gick o la mej så tidigt! Jag somnade om och vaknade klockan halv 12 typ. Brukar ju gå upp ganska tidigt på helgerna och då går jag och lägger mej tidigast klockan 1. Nu är jag fortfarande skit trött och har lite ont i nacken och ryggen. Och dessutom känns det som jag håller på att bli sjuk på riktigt, asså feber. Hatar att va sjuk, så jävla tråkigt! Man känner sej så jävla lodig, eller 1 dag är skönt att bara vara hemma, men inte mer! Nu kollar jag så 2012 men ska stänga av den, har redan sett den så ångrar att jag satt på den xd men kan rekomendera den filmen, men ingen film jag vill se flera gånger. Aja ska städa, plugga lite och göra ansiktsmask och äta frukt så Jag blir frisk! /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0