sur

vakna typ vid 11, gick ut på balkongen & chilla galet. måste städa mitt rum & toan bläääää.... aja har vart sur hela dagen pga en LITEN FITTA SOM VART MIN FÖREDETTA JÄVLA VÄN, som tror att hon kan äga ut än vilket hon trott att hon kan göra i flera år men aldrig lyckats, hon kanske borde lära sig att det inte går att göra det med mig utan att hon ska inse att det är hon som ska lyda det jag säger till henne & hunda efter mohahahah....aja, ska träna ikv tror jag, men känner hellre att jag vill ha kul ikväll o göra nått stört än o sitta på ett instängt gym där en snubbe kanske gymmar som jag skämt ut mej totallt inför.. jaja, ska städa nu :D
/jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0