/Royana

Cha cha allihopa jag leeeever ! Den här veckan har bara blivit så jävla tumult och jobbig, jag kan säga att jag HATAR HATAR & ÅTER HATAR tjafs. Så jävla mycket tjafs om & Om igen, fattar inte varför det ska vara så svårt att alla är sams någon jävla gång meeen neej alltid något. Visst jag kan inte säga att jag är så mycket bättre själv alltid men jag försöker & ingen är ju diirekt perfekt..jag vet det men det blir ändå FÖR mycket skit snacka eller tjafs. Jag är trött på detta & jag ska dessutom till mando om 4 dagar så jag får fan flipp.

Nej nu slutar jag snacka om det utan nu tänker jag snacka om att jag faktiskt har underbara vänner ändå & jag är tacksam för det för det är absolut inte många som har så jävla underbara vänner ! <3 Tack för att ni finns, ni är guldvärda !<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0