noll blogglust.

Tjena,
har verkligen inte mått bra denna helg, Helt seg och inte sovit något. Har liksom varit i full fart hela helgen.
I fredags jobbade jag, sen mot kvällen/natten var det party, då kom vi hem till johanna vid 4-5 tiden. Somna typ 6, vakna typ 12. Inte mkt sömn alls. I lördags var lite mera chill, men somna typ 12 och vakna 6. Sen vare bara att dra till jobbet, Liksom hallå !? det var liksom helg ! Vet inte när jag somnade i söndags, men vid 12, sen gick ajg upp 5, och drog till trollhättan, Satt liksom i en bil hela dagen, Ingen fucking sömn alls. Så igår bestämde jag mig för att vara hemma idag, Gick och la mig vid halv 12, och idag vakna jag 2. Så nuu har jag fårr sooova. men är ändåå trött... Ajaaa, Ska åka och käka frukost/lunch/middag med min käraste väään, Sen vet jag inte vad som händer. I helgen äre iaf valborg och då blire fullrulle igeeeen... Men ska inte jobba förmodligen.
Ajaaa, måste springa till bussen nu, see yooou

just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0