/Julia

Tänkte säga att jag lever. Och att min data inte lever, den är helt fuckad :( har inte haft tid att blogga och inte lust heller dessutom har jag ju inte kunnat blogga från min data på hur länge som helst av någon anledning och nu går det ju verkligen inte. Kommer inte blogga på ett tag nu ialf. Har inte tid! De senaste dagarna har jag mest varit med Nadya och casey. Sen har det varit massa tjafs hit och dit, man blir fan förvirrad. Folk snackar skit hit och dit. Trött på sånt, jag HATAR verkligen sånt. Folk kastar skit på en bakom ryggen. Tycker det är tråkigt att jag och rosen ska glida ifrån varandra pga massa skit som inte ens har med oss att göra? Imrn är de ialf valborg, får se vad som händer. Hoppas att gud fixar fint väder även fast jag inte tror på han, kanske börja göra om min önskan går i uppfyllelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0