ihiiiii

Igår jobbade jag mellan 5-8 det var lite kul att komma tillbaka. Eller det var ett tag sen jag jobba på pizzahut. Men det är trevligt folk som jobbar där. och man har kuuul. Efter jobbet hämta jennie mig så åkte vi till mig, jag fixa mig lite... sen drog vi till sandra, hade jag aaas kul igår kväll alltså, träffa massa nytt folk. lägger  nog in lite bilder sen... Fan vilken lyckad kväll alltså, synd bara att jennie o julia drog tidigt. aaaja. Ikväll ska jjag fömodligen inte göra något. Sarah ska ha lite tjejekväll. Men har verkligen noll lust att dra dit, är så himla trött och ska liksom jobba tidigt i morgon. PÅ måndag åker man till trollhättan oxå halv 6 på morgonen. Så när får man sooova ?!? AJAAAAAAAA. nu ska jag ringa jennnieeee. pussillipusss.


Vet att ni vill grilla med oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0