godenmurgiiit

Gårdaaagen:
EFter vi varit i Nadyas skola, så köpte vi hårfärg. Gick till mig. Blondera mitt hår. Gjorde hamburgare. Jennie drog. Julia färga mitt hår RÖTTT !!! Rosen kom. VI satt på ballkongen. Såg snygga killar. Drog från mig till rosen. Sen mötte vi Casey. Följde med Julia till bussen. Jag o Rosen drog till Rosen. Sen kom Nadya. Vid 9 drog jag hem och kolla på dhw, somnade med Tv:n på. hihihi. FAn vad KUUUUUL jag hade igåååår alltså. och mitt hår är as snyggt nu :D:D:D:D

Dagens :
Vakna 7.15. Duscha. Fixa mig. Äta frukost. Och nuuuu, sitta vi ddatan och dricka vatten :D hahah.
Idag funderar jag på att vara hemmma efter skolan ! :D Meeeen kommer säkert dra ut ! HIIHHHII


Kolla huuur rött mitt hår är nu :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0