God natt alla köttbullar

Idag va lite seg dag. Jag 'städade' och lyssna på musik. Sen mötte jag rosenmosen vid centrum. Vi drog hem till hennö och kolla på en film som jag blev helt inne i.. Sen ringde min dampmamma<3 och sa att de va mat så jag och rosen gick hem till mej och åt grillad kyklingjävel, skit gott! Sen gick vi till c och mötte upp girlsen. Alla drog hem till emilia och kolla på en konstig film. Alla blev lacka på mej och Nadya för vi börja asgarva xd Anledningen va att Nadyas baba skrev kramiz och Nadya skrev fjortis då skrev Nadyas pappa vad fan menar du? Och sånt tycker jag och Nadya är skit kul :-D sen gick vi ner i källaren för emilia skulle lägga ner lite grejer, då dunka rosen huvudet i dörren haha xd Jaja dags att sova nu dåra. /Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0