...

du var min bästavän, ingen kunde tro att det här skulle hända eftersom vi har vart grymt tajta & aldrig bråkat. men vi går åt olika vägar, vi växer ifrån varandra. jag är glad för dom tiderna vi hade tillsammans, nu kan man bara kolla tillbaka på allt som hänt för det kommer aldrig upplevas igen, alla minnen kommer jag aldrig någonsin glömma bort. man kan alltid hoppas att man hittar tillbaka till varandra nångång i livet när båda vet vad man egentligen vill & allt blir som vanligt.
ingenting varar förevigt - dom orden har jag alltid levt med, jag har alltid varit tacksam för det jag haft och jag vet att nångång i framtiden tar det slut, jag är alltid förberedd därför är jag inte en sån person som bölar för jag förlorat något, utan tvärtom jag är jävligt glad för att jag fått uppleva det.


/Jennie

Kommentarer
Postat av: -Roiysan

Kloka ord Jennie <3

2010-04-30 @ 08:42:40
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: L

<3

2010-05-02 @ 15:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0