abo

vakna typ vid 1 tiden, ska städa idag & sen tror jag att jag stannar hemma idag för har skitont i magen så ska vila & tagga till tills imorgon då de är VAAAAAAAAAAAAALBORG... föra hemma hos A, mellanfest hos nån, vi ska vara på minst 3 st sen efterfest klockan 8 hos R, haahha kommer bli sjukt :D förra årets valborg var bajstråkig, tråkiga personer vi var med, skitkallt så jag fick gå runt med ljusblå fjällis så man såg ut som en fjortis, det var inge drag alls, helt nyktra & ingen ville nånstans utan bara hänga i rudan (?) kul.. drog hem tidigt & typ alla hade fest på gatan & hade kul så skulle man själv gå hem o sitta och ruttna, fyfan vilken trisst valborg ahhaha





jag fjorreoooreeeoooooortiiiiiisssss

typ dom ända bilderna som togs då..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0